FAQ
PREZENTARE GENERALĂ
Care este istoria și viitorul brandului ORSAY în România?
Brandul ORSAY a fost fondat în 1975 în Germania. De zeci de ani, acesta a câștigat popularitate în rândul clienților din toată Europa. De-a lungul istoriei sale, a deschis o rețea extinsă cu sute de magazine, precum și un magazin online. ORSAY a trecut printr-o perioadă complicată în 2021 și 2022, care a dus la schimbarea proprietarului în iunie 2022 și la închiderea sucursalelor în unele țări, printre care Germania și Polonia. Acum însă, sub o nouă gestiune, îți aducem zilnic noi tendințe și articole vestimentare clasice pe care le poți cumpăra din nou online.
Ce mărime de îmbrăcăminte oferiți?
Moda ORSAY își propune să sublinieze unicitatea și curbele majorității femeilor. De aceea, stilurile selectate din oferta noastră sunt disponibile până la mărimea prêt-à-porter 48.
Este posibil să cumpărăm produsele ORSAY și în magazine fizice?
În prezent, poți cumpăra produsele noastre online de la propriul nostru magazin electronic orsay.ro sau de la partenerii noștri oficiali online ZOOT și alții. Dacă vrei să afli printre primii despre deschiderea de noi magazine fizice, abonează-te la newsletter-ul nostru.
CARDURI CADOU
Am un card cadou Orsay pe care nu l-am folosit, îl mai pot folosi?
Ne pare rău, dar cardurile cadou achiziționate înainte de 1/7/2022 au fost emise de proprietarul anterior și, din păcate, nu pot fi valorificate începând cu 1/7/2022.
Este posibil să cumpărăm carduri cadou în magazinul online?
Da, în magazinul nostru online oferim vouchere digitale în valoare de 100 Lei, 200 Lei și 300 Lei, pe care le poți folosi pentru achiziții pe orsay.ro. Poți găsi toate voucherele aici.
Cum pot valorifica un voucher digital?
Doar copiază codul afișat pe voucher și introdu-l în câmpul pentru codul de reducere din coșul de cumpărături.
Este posibilă prelungirea valabilității unui voucher digital?
Dacă dorești să prelungești valabilitatea voucherului, te rugăm să contactezi centrul nostru de relații clienți. Contactul îl găsești aici.
CUMPĂRĂTURILE ONLINE
Cum sunt trimise comenzile din magazinul online ORSAY?
Îți trimitem comenzile din depozitul nostru central, avem toate produsele oferite în stoc și vor ajunge la tine într-o singură livrare.
Cât durează livrarea unei comenzi din magazinul online ORSAY?
Fiecare comandă este expediată din depozitul nostru în 24 de ore de la crearea acesteia. Livrarea depinde de modul de transport ales, termenul limită obișnuit este de 72 de ore în zilele lucrătoare.
Este posibil să trimiteți mărfurile spre colectare la magazinele fizice?
Momentan nu oferim livrare în magazinele din România.
Cât costă livrarea produselor achiziționate online?
Se poate face schimb de produse?
Din păcate, produsele returnate nu pot fi schimbate.
În câte zile trebuie să returnez produsul?
Poți returna produsele în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
Cum pot returna produsele?
Conectați-vă la contul dvs. sau introduceți aicinumărul comenzii și adresa de e-mail. Apoi selectați articolele pe care doriți să le returnați. Trimiteți coletul de retur la „RETUR”, Frogman - 27846H, Strada Ogorului 3G, 410554 Oradea, Bihor, România. Acest tip de retur este pe cheltuiala dumneavoastră.
Cât timp va dura să-mi rambursați costul produselor?
Îți vom transfera suma pentru produsele returnate în contul tău bancar în termen de 14 zile de la livrarea coletului la adresa de retur specificată.
Cât costă plata ramburs?
Poți plăti comanda la partenerii selectați în numerar (sau cu un card de plată direct către curier) atunci când ridici coletul pentru o taxă de 5,99 lei.
Pot plăti cu ApplePay sau GooglePay?
Da, oferim aceste plăți pe lângă alte metode de plată. Detalii despre livrare și plată pot fi găsite aici.
Pot plăti o comandă prin PayPal?
Momentan nu oferim această metodă de plată.
Este posibil să trimiteți o comandă în străinătate?
Din păcate, comenzile pot fi trimise doar pe teritoriul României.
CLUBUL DE LOIALITATE
Pot avea un card de loialitate la clubul Orsay?
Te poți înscrie in clubul ORSAY ușor și fără obligații aici. Din păcate, nu este posibil să utilizezi cardul de club anterior, emis înainte de 1 iulie 2022, trebuie să te înregistrezi online acum. Odată cu înregistrarea, obții imediat acces la contul tău, unde te așteaptă un card virtual. În același timp, îți pregătim și alte beneficii și recompense ale clubului de loialitate ORSAY. Dacă ai idei despre ceea ce apreciezi cel mai mult la Orsay, ne-ar plăcea să le auzim. Te rugăm să contactezi colegii noștri de la serviciul clienți la info@orsay.ro.
Am acumulat puncte în contul meu de client din perioada anterioară datei de 1 iulie. 2022 și nu am avut timp să folosesc voucherele. Ce s-a întâmplat cu punctele?
Ca parte a schimbării proprietarului companiei, care a avut loc în iulie 2022, nu este posibil să îți reutilizezi punctele anterioare. Cu toate acestea, deoarece clubul cu sistemul de puncte și vouchere pentru următoarea achiziție a fost foarte popular, poți accesa din nou beneficiile sale în viitorul apropiat.
Cum aflu despre noutățile din clubul de loialitate sau despre cele mai recente evenimente și reduceri?
Trimitem informații clienților noștri prin intermediul unui newsletter. Te poți abona în partea de jos a paginii de start.
Ce este Clubul de loialitate ORSAY?
Clubul de loialitate ORSAY aduce beneficii clienților și facilitează cumpărăturile. Membrii clubului primesc 10% reducere la prima achiziție, oferte speciale, recompense și invitații la evenimente exclusive. De asemenea, au dreptul la livrare gratuită pentru comenzile de peste 249 lei. Ei vor putea găsi toate facturile de la comenzile lor în contul personal. Te poți înscrie în club în câteva momente aici.
Înregistrarea în club este gratuită?
Da, înregistrarea este complet gratuită, rapidă și fără obligații! Poți începe să utilizezi toate beneficiile imediat după finalizarea acesteia.
Cum să te înscrii în club?
Doar completează formularul de înregistrare online aici în câteva secunde și gata!
Cât timp este valabilă reducerea pentru prima achiziție?
Reducerea este valabilă timp de 7 zile de la înregistrare, vei primi prin e-mail codul de reducere.
Pot folosi beneficiile calității de membru al clubului în străinătate?
Din păcate nu, beneficiile se aplică pentru orsay.ro.
Cât timp este valabilă calitatea de membru al clubului?
Abonamentul este gratuit și nu are limită de timp. Deci trebuie să te înregistrezi o singură dată și beneficiile sunt permanente.
Sunt membru în club, dar nu am primit reducerea de ziua mea. Pe cine ar trebui să contactez?
Dacă ai întrebări, contactează serviciul relații clienți la adresa de e-mail: info@orsay.ro.
Cum să-mi anulez calitatea de membru?
Pentru anulare, contactează serviciul relații clienți la adresa de e-mail: info@orsay.ro.