FAQ

PREZENTARE GENERALĂ

Care este istoria și viitorul brandului ORSAY în România?
Ce mărime de îmbrăcăminte oferiți?
Este posibil să cumpărăm produsele ORSAY și în magazine fizice?

CARDURI CADOU

Am un card cadou Orsay pe care nu l-am folosit, îl mai pot folosi?
Este posibil să cumpărăm carduri cadou în magazinul online?
Cum pot valorifica un voucher digital?
Este posibilă prelungirea valabilității unui voucher digital?

CUMPĂRĂTURILE ONLINE

Cum sunt trimise comenzile din magazinul online ORSAY?
Cât durează livrarea unei comenzi din magazinul online ORSAY?
Este posibil să trimiteți mărfurile spre colectare la magazinele fizice?
Cât costă livrarea produselor achiziționate online?
Se poate face schimb de produse?
În câte zile trebuie să returnez produsul?
Cum pot returna produsele?
Cât timp va dura să-mi rambursați costul produselor?
Cât costă plata ramburs?
Pot plăti cu ApplePay sau GooglePay?
Pot plăti o comandă prin PayPal?
Este posibil să trimiteți o comandă în străinătate?

CLUBUL DE LOIALITATE

Pot avea un card de loialitate la clubul Orsay?
Am acumulat puncte în contul meu de client din perioada anterioară datei de 1 iulie. 2022 și nu am avut timp să folosesc voucherele. Ce s-a întâmplat cu punctele?
Cum aflu despre noutățile din clubul de loialitate sau despre cele mai recente evenimente și reduceri?
Ce este Clubul de loialitate ORSAY?
Înregistrarea în club este gratuită?
Cum să te înscrii în club?
Cât timp este valabilă reducerea pentru prima achiziție?
Pot folosi beneficiile calității de membru al clubului în străinătate?
Cât timp este valabilă calitatea de membru al clubului?
Sunt membru în club, dar nu am primit reducerea de ziua mea. Pe cine ar trebui să contactez?
Cum să-mi anulez calitatea de membru?