Procedura de reclamații

Trebuie să reclamați bunurile?

 

Completați formularul simplu de reclamație online.

Conectați-vă la contul dvs. sau introduceți numărul de comandă și adresa de e-mail. Apoi selectați articolele pe care doriți să le reclamați.

Nu trebuie să imprimați nimic și să trimiteți bunurile la adresă:

 

"Reclamație" 

Frogman - 30152E 
Strada Ogorului 3G 
410554 Oradea
Bihor 
Romania 

 

Vă rugăm să ne trimiteți bunurile revendicate ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului și eventual curățați-le de mizerie. Trimiteți produsul revendicat pe cheltuiala și responsabilitatea dumneavoastră. Prin urmare, alegeți o metodă sigură de livrare a bunurilor, de exemplu, folosiți un serviciu de curierat sau trimiteți un colet cu posibilitatea de a primi și confirmarea. Nu trimiteți coletul cu plata în ramburs la livrare. O astfel de expediere nu va fi acceptată. 

Vom trata reclamația în termen de 30 de zile, dar vom încerca să o rezolvăm cât mai repede posibil. Vă vom informa prin e-mail despre rezultatul procedurii de reclamație. Perioada de garanție este stabilită prin lege la 24 de luni, pentru bunurile noastre documentul fiscal (factura) servește drept certificat de garanție. Reclamațiile nu se aplică defectelor cauzate de utilizarea incorectă și uzura necorespunzătoare. Clientul este obligat să depună o reclamație imediat după apariția defectului. Vom evalua reclamația în conformitate cu instrucțiunile stabilite de producătorul mărfurilor sau de reprezentantul acestuia. 

 

Informații mai detaliate despre reclamații pot fi găsite la termenii și condiții.